- Miasto Ostrołęka
- Statut Miasta
- Symbole
- Rady Osiedli
- Majątek Miasta
- Podatki lokalne
- Konta bankowe Miasta
- Budżet Miasta
- Realizacje Budżetu
- Polityka zagraniczna
- Wieloletni Plan Inwestycyjny
- Rada Miasta
- Prezydent
- I Zastępca Prezydenta
- II Zastępca Prezydenta
- Urząd Miasta
- Ewidencje, Rejestry, Archiwa
- Jednostki organizacyjne
- Prawo lokalne
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza
- Tablica ogłoszeń Miasta Ostrołęki
- Dziennik Ustaw
- Monitor Polski
:: Stawki podatków od środków transportowych (rok 2003)
1 | Stawki podatku od środków transportowych o dopuszczalnej masie całkowicie od 3,5 tony i poniżej 12 ton wyprodukowanego do dnia 31 grudnia 1994 r. | |
a | od 3,5 tony do 5,5 ton włącznie | 440 zł |
b | powyżej 5,5 ton do 9 ton włącznie | 535 zł |
c | powyżej 9 ton i poniżej 12 ton | 730 zł |
2 | Stawki podatku od środków transportowych o dopuszczalnej masie całkowicie od 3,5 tony i poniżej 12 ton wyprodukowanego po dniu 31 grudnia 1994 r. | |
a | od 3,5 tony do 5,5 ton włącznie | 420 zł |
b | powyżej 5,5 ton do 9 ton włącznie | 510 zł |
c | powyżej 9 ton i poniżej 12 ton | 700 zł |
3 | Stawki podatku od środków transportowych o dopuszczalnej masie całkowicie od 3,5 tony i poniżej 12 ton wyprodukowanego do dnia 31 grudnia 1994 r. posiadającego: katalizator spalin, reduktor dźwięków pracy silnika (green lorry), napęd gazowy, elektryczny lub napęd na biopaliwo (SWW: 1244-98): | |
a | od 3,5 tony do 5,5 ton włącznie | 430 zł |
b | powyżej 5,5 ton do 9 ton włącznie | 525 zł |
c | powyżej 9 ton i poniżej 12 ton | 720 zł |
4 | Stawki podatku od środków transportowych o dopuszczalnej masie całkowicie od 3,5 tony i poniżej 12 ton wyprodukowanego po dniu 31 grudnia 1994 r. posiadającego: katalizator spalin, reduktor dźwięków pracy silnika (green lorry), napęd gazowy lub napęd na biopaliwo (SWW: 1244-98): | |
a | od 3,5 tony do 5,5 ton włącznie | 410 zł |
b | powyżej 5,5 ton do 9 ton włącznie | 500 zł |
c | powyżej 9 ton i poniżej 12 ton | 710 zł |
5 Stawki podatku od środków transportowych dla samochodów ciężarowych o dopuszczalnej masie całkowiciej równej lub wyższej niż 12 ton | |||
Liczba osi i dopuszczalna masa całkowita w tonach | Stawka podatku | ||
nie mniej niż | mnie niż | oś jezdna (osie jezdne) z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | inne systemy zawieszenia osi jezdnych |
Dwie osie | |||
12 | 13 | 720 zł | 770 zł |
13 | 14 | 770 zł | 800 zł |
14 | 15 | 800 zł | 820 zł |
15 | - | 1130 zł | 1180 zł |
Trzy osie | |||
12 | 17 | 820 zł | 870 zł |
17 | 19 | 870 zł | 910 zł |
19 | 21 | 910 zł | 1020 zł |
21 | 23 | 1130 zł | 1230 zł |
23 | 25 | 1480 zł | 1530 zł |
25 | - | 1680 zł | 1840 zł |
Cztery osie i więcej | |||
12 | 25 | 1130 zł | 1180 zł |
25 | 27 | 1180 zł | 1230 zł |
27 | 29 | 1230 zł | 1480 zł |
29 | 31 | 1480 zł | 2200 zł |
31 | - | 1490 zł | 2210 zł |
Stawki podatków od ciągników siodłowych
6 | Stawki podatków od ciągnika siodłowego lub balastowego przystosowanego do używania łącznie z naczepą lub przyczepą o dopuszczalnej masie całkowitej zespołu pojazdów od 3,5 tony i poniżej 12 ton - wyprodukowanego do dnia 31 grudnia 1994 r. | |
a | od 3,5 tony do 5,5 ton włącznie | 560 zł |
b | powyżej 5,5 ton do 9 ton włącznie | 665 zł |
c | powyżej 9 ton i poniżej 12 ton | 820 zł |
7 | Stawki podatków od ciągnika siodłowego lub balastowego przystosowanego do używania łącznie z naczepą lub przyczepą o dopuszczalnej masie całkowitej zespołu pojazdów od 3,5 tony i poniżej 12 ton - wyprodukowanego po dniu 31 grudnia 1994 r. | |
a | od 3,5 tony do 5,5 ton włącznie | 510 zł |
b | powyżej 5,5 ton do 9 ton włącznie | 615 zł |
c | powyżej 9 ton i poniżej 12 ton | 770 zł |
8 | Stawki podatków od ciągnika siodłowego lub balastowego przystosowanego do używania łącznie z naczepą lub przyczepą o dopuszczalnej masie całkowitej zespołu pojazdów od 3,5 tony i poniżej 12 ton - wyprodukowanego do dnia 31 grudnia 1994 r. posiadającego katalizator spalin, reduktor dźwięków pracy silnika (green lorry), napęd gazowy, elektryczny lub napęd na biopaliwo (SWW: 1244-98) | |
a | od 3,5 tony do 5,5 ton włącznie | 530 zł |
b | powyżej 5,5 ton do 9 ton włącznie | 635 zł |
c | powyżej 9 ton i poniżej 12 ton | 820 zł |
9 | Stawki podatków od ciągnika siodłowego lub balastowego przystosowanego do używania łącznie z naczepą lub przyczepą o dopuszczalnej masie całkowitej zespołu pojazdów od 3,5 tony i poniżej 12 ton - wyprodukowanego po dniu 31 grudnia 1994 r. posiadającego katalizator spalin, reduktor dźwięków pracy silnika (green lorry), napęd gazowy, elektryczny lub napęd na biopaliwo (SWW: 1244-98) | |
a | od 3,5 tony do 5,5 ton włącznie | 490 zł |
b | powyżej 5,5 ton do 9 ton włącznie | 595 zł |
c | powyżej 9 ton i poniżej 12 ton | 750 zł |
10 Stawki podaktu od środków transportowych dla ciągników siodłowych i balastowych przystosowanych do używania łącznie z naczepą lub przyczepą o dopuszczalnej masie całkowitej zespołu pojazdów równej lub wyższej niż 12 ton. | |||
Liczba osi i dopuszczalna masa całkowita zespołu pojazdów: ciągnik siodłowy + naczepa, ciągnik balastowy + przyczepa (w tonach) | Stawka podatku | ||
nie mniej niż | mniej niż | oś jezdna (osie jezdne) z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | inne systemy zawieszenia osi jezdnych |
Dwie osie | |||
12 | 18 | 820 zł | 870 zł |
18 | 25 | 870 zł | 920 zł |
25 | 31 | 920 zł | 970 zł |
31 | - | 1260 zł | 1715 zł |
Trzy osie | |||
12 | 40 | 1110 zł | 1530 zł |
40 | - | 1530 zł | 2255 zł |
Stawki podatków od przyczep i naczep
11 | Stawki podatków od przyczepy i naczepy, które łącznie z pojazdem silnikowym posiadają dopuszczalną masę całkowitą od 7 ton i poniżej 12 ton wyprodukowanej do 31 grudnia 1994 r. | |
a | od 7 ton do 10 ton włącznie | 235 zł |
b | powyżej 10 ton a poniżej 12 ton | 255 zł |
12 | Stawki podatków od przyczepy i naczepy, które łącznie z pojazdem silnikowym posiadają dopuszczalną masę całkowitą od 7 ton i poniżej 12 ton wyprodukowanej po dniu 31 grudnia 1994 r. | |
a | od 7 ton do 10 ton włącznie | 205 zł |
b | powyżej 10 ton a poniżej 12 ton | 225 zł |
13 Stawki podatku od środków transportowych dla przyczep i naczep, które łącznie z pojazdem silnikowym posiadają dopuszczalną masę całkowitą równą lub wyższą niż 12 ton. | |||
Liczba osi i dopuszczalna masa całkowita zespołu pojazdów; naczepa/przyczepa + pojazd silnikowy (w tonach) | Stawka podatku | ||
nie mniej niż | mniej niż | oś jezdna (osie jezdne) z zawieszeniem pneumatycznym lub zawieszeniem uznanym za równoważne | inne systemy zawieszenia |
Jedna oś | |||
12 | 18 | 280 zł | 290 zł |
18 | 25 | 290 zł | 310 zł |
25 | - | 310 zł | 500 zł |
12 | 28 | 320 zł | 340 zł |
28 | 33 | 555 zł | 760 zł |
33 | 38 | 760 zł | 1150 zł |
38 | - | 1150 zł | 1530 zł |
Trzy osie | |||
12 | 38 | 605 zł | 840 zł |
38 | - | 840 zł | 1140 zł |
Stawki podatków od autobusów
14 | Stawki podatków od autobusu wyprodukowanego do dnia 31 grudnia 1994 r. - w zależności od liczby miejsc do siedzenia | |
a | do 15 miejsc | 320 zł |
b | powyżej 15 i mniejszej niż 30 miejsc | 575 zł |
c | równej lub wyższej niż 30 miejsc | 1240 zł |
15 | Stawki podatków od autobusu wyprodukowanego po dniu 31 grudnia 1994 r. - w zależności od liczby miejsc do siedzenia | |
a | do 15 miejsc | 310 zł |
b | powyżej 15 i mniejszej niż 30 miejsc | 560 zł |
c | równej lub wyższej niż 30 miejsc | 1230 zł |
Zobacz również:
- Jak załatwić sprawy w Urzędzie
- Informacja dla osób niesłyszących i głuchoniemych
- Oświadczenia majątkowe
- Podatki lokalne
- Deklaracje podatkowe
- Wykaz ulg, odroczeń, umorzeń
- Wykaz ośrodków szkolenia kierowców oraz stacji kontroli pojazdów
- Pomoc publiczna
- Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
- Organizacje pozarządowe
- Konta bankowe
- Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
- Wybory do Rad Osiedli
- Strategia Oświatowa Miasta Ostrołęki na lata 2014 – 2020
- Strategia Rozwoju Miasta do roku 2020
- Strategia Rozwoju Miasta 2000-2010
- Informacje o ochronie środowiska
- Przejrzysta Polska