:: Procedury urzędowe
Jak załatwić sprawę w urzędzie
Informację jak załatwić sprawy w Urzędzie Miasta Ostrołęki znajdą państwo pod następującym adresem, a także w punktach obsługi interesantów na Placu Bema 1 (na przeciwko wejścia w głównym budynku Urzędu Miasta) oraz na ul. Kościuszki 45 (wejście z boku budynku). Dodatkowe informacje mogą Państwo uzyskać pod numerami telefonów:
+48 (29) 764 68 11 w. 279
+48 (29) 764 68 11 w. 294
Zobacz również:
- Jak załatwić sprawy w Urzędzie
- Informacja dla osób niesłyszących i głuchoniemych
- Oświadczenia majątkowe
- Podatki lokalne
- Deklaracje podatkowe
- Wykaz ulg, odroczeń, umorzeń
- Wykaz ośrodków szkolenia kierowców oraz stacji kontroli pojazdów
- Pomoc publiczna
- Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
- Organizacje pozarządowe
- Konta bankowe
- Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
- Wybory do Rad Osiedli
- Strategia Oświatowa Miasta Ostrołęki na lata 2014 – 2020
- Strategia Rozwoju Miasta do roku 2020
- Strategia Rozwoju Miasta 2000-2010
- Informacje o ochronie środowiska
- Przejrzysta Polska