- Miasto Ostrołęka
- Rada Miasta
- Prezydent
- I Zastępca Prezydenta
- II Zastępca Prezydenta
- Urząd Miasta
- Oferty pracy
- Regulamin Organizacyjny
- Struktura Urzędu
- Sekretarz
- Skarbnik
- Referaty/Wydziały
- Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
- Ewidencje, Rejestry, Archiwa
- Jednostki organizacyjne
- Prawo lokalne
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza
- Tablica ogłoszeń Miasta Ostrołęki
- Dziennik Ustaw
- Monitor Polski
:: Wydział/Referat/Biuro
Wydział Obsługi Urzędu
[ Kompetencje ] [ Ewidencje/Rejestry ] [ Kontakt ]Kontakt
Kompetencje
Do zadań Wydziału Obsługi Urzędu należy prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem urzędu, zarządzaniem budynkami i lokalami biurowymi urzędu, prowadzenie bieżącej obsługi administracyjnej nieruchomości Skarbu Państwa, a w szczególności:
- zarządzanie budynkami administracyjnymi i gospodarowanie lokalami biurowymi urzędu,
- planowanie remontów zewnętrznych i wewnętrznych w budynkach urzędu oraz przekazywanie ich do realizacji Wydziałowi Inwestycji i Funduszy Europejskich,
- konserwacja i naprawy bieżące urządzeń energetycznych, centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnych,
- konserwacja i naprawy bieżące sprzętu biurowego, systemu alarmowego, centrali telefonicznej, sprzętu poligraficznego, maszyn liczących i piszących oraz sprzętu przeciwpożarowego,
- prowadzenie spraw zabezpieczenia i ochrony urzędu oraz zabezpieczenia przeciwpożarowego,
- utrzymanie porządku i czystości posesji, pomieszczeń biurowych, części wspólnych sanitariatów, dojść, dojazdów,
- flagowanie budynków urzędu zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- ubezpieczenie budynków urzędu oraz znajdującego się w nich mienia,
- ewidencjonowanie, znakowanie oraz odpowiedzialność materialna za inwentarz biurowy urzędu,
- prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem i gospodarką środkami rzeczowymi zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,
- prowadzenie magazynu materiałów biurowych,
- prowadzenie spraw ryczałtów samochodowych,
- obsługa poligraficzna urzędu,
- prowadzenie łączności telefonicznej urzędu,
- prowadzenie ewidencji książek zakupionych dla potrzeb urzędu,
- prowadzenie archiwum zakładowego,
- obsługa transportowa urzędu,
- ubezpieczenie samochodów urzędu,
- dokonywanie zakupu oraz gospodarowanie odzieżą ochronną i roboczą,
- zabezpieczenie materiałów do konserwacji, narzędzi oraz środków czystości,
- zabezpieczenie w formularze, druki oraz pieczątki,
- prenumerata aktów prawnych, prasy, czasopism oraz ich rozdzielnictwo,
- obsługa kancelaryjna urzędu,
- rejestrowanie w systemie Mdok korespondencji wpływającej do urzędu,
- prowadzenie "Dziennika dokumentów księgowych",
- prowadzenie "Rejestru korespondencji wychodzącej dla listów zwykłych" dla spraw nie rejestrowanych w systemie Mdok,
- rejestrowanie w systemie Mdok pism wychodzących z urzędu dla spraw rejestrowanych w systemie Mdok,
- współudział w organizowaniu wyjazdów delegacji władz miasta za granice oraz pobytu zaproszonych przez władze miasta gości zagranicznych i krajowych,
- przygotowywanie sal konferencyjnych do obrad i posiedzeń organów miasta,
- otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych do budynku,
- pomoc w obsłudze sekretariatu i Rady Miasta w związku z odbywającymi się zebraniami, naradami, sesjami i komisjami rady,
- nadzór nad głównymi tablicami informacyjnymi urzędu,
- prowadzenie działań technicznych zapewniających warunki sprawnego przeprowadzenia na obszarze Miasta wyborów Prezydenta RP, do Sejmu i Senatu RP, do Parlamentu Europejskiego, do Rady Miejskiej, Sejmiku Województwa i jednostek pomocniczych Miasta oraz przewidzianych przepisami prawa referendów,
- prowadzenie punktu obsługi interesantów,
- koordynacja spraw związanych z administrowaniem budynku przy ul. Gen. A.Gorbatowa 15, w tym:
- współpraca z administratorem obiektu wyłonionego w drodze przetargu,
- analiza i koordynacja spraw związanych z umowami za najem i administrowanie pomieszczeniami,
- współpraca w zakresie przygotowania przetargów dotyczących obiektu,
- przygotowanie zarządzeń prezydenta w sprawie czynszu najmu pomieszczeń,
- prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości z zakresu przychodów i wydatków.
Ewidencje, archiwa, rejestry i wykazy:
- Ewidencja dokumentów przechowywanych w Archiwum Zakładowym
- Ewidencja pieczęci i pieczątek oraz ich odcisk
- Ewidencja środków trwałych i nietrwałych wydziału obsługi urzędu
- Ewidencja udostępniania dokumentacji w archiwum zakładowym - Ewidencja pokwitowań akt wypożyczonych z archiwum zakładowego
- Konserwacja i remonty środków trwałych - Ewidencja przeglądów i napraw maszyn poligraficznych
- Pełnomocnictwa, upoważnienia, wzory podpisów, podpisy elektroniczne - Ewidencja upoważnień do roznoszenia dokumentów urzędowych
- Urządzenia do rejestracji i monitorowania obiegu przesyłek i pism - Rejestr centralny korespondencji wpływającej
- Urządzenia do rejestracji i monitorowania obiegu przesyłek i pism - Dziennik dokumentów księgowych
- Urządzenia do rejestracji i monitorowania obiegu przesyłek i pism - Ewidencja ogłoszeń
- Urządzenia do rejestracji i monitorowania obiegu przesyłek i pism - Rejestr korespondencji wychodzącej dla listów zwykłych.
- Urządzenia do rejestracji i monitorowania obiegu przesyłek i pism - Wykaz korespondencji poleconej doręczonej przez pocztę
- Urządzenia do rejestracji i monitorowania obiegu przesyłek i pism - Wykaz pobranej korespondencji do dostarczenia adresatom za zwrotnym potwierdzeniem odbioru
- Wykaz akt osobowych znajdujących się w Archiwum Zakładowym
- Zaopatrzenie materiałowe - Ewidencja zakupionych książek w rozbiciu na komórki organizacyjne
Kontakt:
Zobacz również:
- Jak załatwić sprawy w Urzędzie
- Informacja dla osób niesłyszących i głuchoniemych
- Oświadczenia majątkowe
- Podatki lokalne
- Deklaracje podatkowe
- Wykaz ulg, odroczeń, umorzeń
- Wykaz ośrodków szkolenia kierowców oraz stacji kontroli pojazdów
- Pomoc publiczna
- Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
- Organizacje pozarządowe
- Konta bankowe
- Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
- Wybory do Rad Osiedli
- Strategia Oświatowa Miasta Ostrołęki na lata 2014 – 2020
- Strategia Rozwoju Miasta do roku 2020
- Strategia Rozwoju Miasta 2000-2010
- Informacje o ochronie środowiska
- Przejrzysta Polska