- Miasto Ostrołęka
- Rada Miasta
- Prezydent
- I Zastępca Prezydenta
- II Zastępca Prezydenta
- Urząd Miasta
- Oferty pracy
- Regulamin Organizacyjny
- Struktura Urzędu
- Sekretarz
- Skarbnik
- Referaty/Wydziały
- Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
- Ewidencje, Rejestry, Archiwa
- Jednostki organizacyjne
- Prawo lokalne
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza
- Tablica ogłoszeń Miasta Ostrołęki
- Dziennik Ustaw
- Monitor Polski
:: Wydział/Referat/Biuro
Kancelaria Prezydenta Miasta
[ Kompetencje ] [ Ewidencje/Rejestry ] [ Kontakt ]Kontakt
Wojciech Dorobiński, Rzecznik prasowy
Krzysztof Wojdyna, Pełnomocnik ds. komunikacji społecznej i obsługi inwestora
Małgorzata Ziemianowicz, Doradca Prezydenta Miasta
Janusz Pawelczyk, Doradca Prezydenta Miasta
Kompetencje
Do zakresu działania Kancelarii Prezydenta Miasta należy:
- współdziałanie z przedstawicielami środków masowego przekazu, informowanie ich o działalności Rady Miasta i Prezydenta, a mianowicie:
- organizowanie konferencji prasowych Prezydenta Miasta i Przewodniczącego Rady Miasta,
- współdziałanie z przedstawicielami środków masowego przekazu, informowanie ich o problematyce spraw rozpatrywanych przez Prezydenta Miasta i Radę Miasta, o działalności organów miasta z zakresu wynikającego z obszaru współpracy z organizacjami pozarządowymi, stowarzyszeniami i organizacjami gospodarczymi,
- podejmowanie działań zmierzających do należytego wykorzystania publikacji prasowych w pracy organów samorządu miejskiego,
- prowadzenie rejestru krytyki prasowej, telewizyjnej i radiowej i informowanie Prezydenta oraz Przewodniczącego Rady Miasta o publikacjach krytycznych i ustosunkowywanie się do tej krytyki,
- reagowanie zgodnie z ustawą Prawo prasowe na teksty krytyczne,
- opracowywanie i przekazywanie środkom masowego przekazu sprostowań informacji nieprawdziwych lub niepełnych,
- analizowanie publikacji prasowych dotyczących problemów ekonomicznych, społecznych i kulturalnych dotyczących miasta,
- prowadzenie strony internetowej urzędu,
- koordynacja działań urzędu w zakresie współpracy z organizacjami pozarządowymi i stowarzyszeniami: społecznymi, gospodarczymi, politycznymi, a w szczególności:
- organizacja szkoleń i konferencji obejmujących tematykę gospodarczą, ścisła współpraca z organizacjami gospodarczymi oraz zakładami pracy z terenu miasta,
- współpraca z Wydziałem Rozwoju Gospodarczego i Promocji Miasta w zakresie przygotowania materiałów i informacji promujących miasto, szczególnie w zakresie promocji gospodarczej - opracowywanie planów promocji gospodarczej,
- aktywizacja środowiska osób bezrobotnych podejmujących działalność gospodarczą, ścisła współpraca w tym zakresie z Powiatowym i Wojewódzkim Urzędem Pracy,
- współpraca z Radami i Zarządami Osiedli,
- inicjowanie i podejmowanie działań zmierzających do pozyskania inwestorów krajowych i zagranicznych oraz zdobywania nowych rynków zbytu i nowych partnerów do współpracy,
- kompleksowa pomoc inwestorom w zakresie spraw załatwianych przez urzędy administracji publicznej usytuowanych na terenie miasta,
- współdziałanie z organizacjami pozarządowymi, gospodarczymi, organizacjami przedsiębiorców w zakresie wdrażania funduszy strukturalnych oraz obsługi inwestora,
- współpraca z Wydziałem Spraw Społecznych i Obywatelskich oraz Referatem Kultury, Sportu i Turystyki w zakresie obsługi stowarzyszeń i klubów sportowych,
- pomoc w organizacji współpracy prezydenta z parlamentarzystami, partiami politycznymi, związkami zawodowymi,
- nadzór nad realizacją działań związanych z organizacją różnych rocznic, imprez pod patronatem Prezydenta Miasta, czy ważnych spotkań z udziałem władz miasta,
- obsługa sekretariatu prezydenta, wiceprezydentów i sekretarza,
- prowadzenie całości spraw związanych z wykonywaniem przez prezydenta funkcji reprezentacyjnych,
- organizowanie przyjęć interesantów.
Ewidencje, archiwa, rejestry i wykazy:
-
Brak ewidencji
Kontakt:
Zobacz również:
- Jak załatwić sprawy w Urzędzie
- Informacja dla osób niesłyszących i głuchoniemych
- Oświadczenia majątkowe
- Podatki lokalne
- Deklaracje podatkowe
- Wykaz ulg, odroczeń, umorzeń
- Wykaz ośrodków szkolenia kierowców oraz stacji kontroli pojazdów
- Pomoc publiczna
- Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
- Organizacje pozarządowe
- Konta bankowe
- Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
- Wybory do Rad Osiedli
- Strategia Oświatowa Miasta Ostrołęki na lata 2014 – 2020
- Strategia Rozwoju Miasta do roku 2020
- Strategia Rozwoju Miasta 2000-2010
- Informacje o ochronie środowiska
- Przejrzysta Polska