- Miasto Ostrołęka
- Rada Miasta
- Prezydent
- I Zastępca Prezydenta
- II Zastępca Prezydenta
- Urząd Miasta
- Oferty pracy
- Regulamin Organizacyjny
- Struktura Urzędu
- Sekretarz
- Skarbnik
- Referaty/Wydziały
- Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
- Ewidencje, Rejestry, Archiwa
- Jednostki organizacyjne
- Prawo lokalne
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza
- Tablica ogłoszeń Miasta Ostrołęki
- Dziennik Ustaw
- Monitor Polski
:: Regulamin Organizacyjny
Regulamin organizacyjny
Urzędu Miejskiego
w Ostrołęce
Wprowadzony Zarządzeniem Nr 158/2004 Prezydenta Miasta Ostrołęka dnia 11 czerwca 2004r.
Rozdział 1
Postanowienia ogólne
§ 1.
Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Ostrołęce, zwany dalej regulaminem określa organizację, przedmiot i zasady funkcjonowania Urzędu Miejskiego w Ostrołęce.
§ 2.
Ilekroć w regulaminie jest mowa:
- o Mieście należy przez to rozumieć Miasto Ostrołęka na prawach powiatu,
- o Statucie, Prezydencie, Wiceprezydentach, Sekretarzu i Skarbniku, należy przez to rozumieć odpowiednio Statut, Prezydenta, Wiceprezydentów, Sekretarza i Skarbnika Miasta Ostrołęki na prawach powiatu,
- o Radzie oraz Urzędzie, należy przez to rozumieć odpowiednio Radę Miejską w Ostrołęce oraz Urząd Miejski w Ostrołęce,
- o referacie lub kierowniku, należy przez to rozumieć odpowiednio referat Urzędu lub równorzędną komórkę organizacyjną o innej nazwie wchodzącą w skład Urzędu oraz kierownika referatu lub osobę kierującą równorzędną komórką organizacyjną wchodzącą w skład Urzędu,
- o wydziale oraz dyrektorze, należy przez to rozumieć wydział Urzędu oraz dyrektora wydziału Urzędu.
§ 3.
Urząd działa na podstawie:
- ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (Dz. U z 2001r. Nr 142 poz. 1592 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001r. Nr 142 poz. 1593 z późn. zm),
- regulaminu pracy,
- Statutu Miasta Ostrołęki na prawach powiatu,
- niniejszego regulaminu.
§ 4.
- Urząd zapewnia realizację zadań Rady Miejskiej i Prezydenta.
- Komórki organizacyjne urzędu wykonują zadania własne Miasta, zadania zlecone Miastu ustawowo oraz powierzone na podstawie porozumień zawartych z organami administracji rządowej, organami samorządu województwa i samorządu powiatu.
- Urząd wykonuje zadania związane z zarządzaniem mieniem Miasta oraz realizacją jego dochodów.
Zobacz również:
- Jak załatwić sprawy w Urzędzie
- Informacja dla osób niesłyszących i głuchoniemych
- Oświadczenia majątkowe
- Podatki lokalne
- Deklaracje podatkowe
- Wykaz ulg, odroczeń, umorzeń
- Wykaz ośrodków szkolenia kierowców oraz stacji kontroli pojazdów
- Pomoc publiczna
- Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
- Organizacje pozarządowe
- Konta bankowe
- Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
- Wybory do Rad Osiedli
- Strategia Oświatowa Miasta Ostrołęki na lata 2014 – 2020
- Strategia Rozwoju Miasta do roku 2020
- Strategia Rozwoju Miasta 2000-2010
- Informacje o ochronie środowiska
- Przejrzysta Polska