- Miasto Ostrołęka
- Rada Miasta
- Prezydent
- I Zastępca Prezydenta
- II Zastępca Prezydenta
- Urząd Miasta
- Oferty pracy
- Regulamin Organizacyjny
- Struktura Urzędu
- Sekretarz
- Skarbnik
- Referaty/Wydziały
- Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
- Ewidencje, Rejestry, Archiwa
- Jednostki organizacyjne
- Prawo lokalne
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza
- Tablica ogłoszeń Miasta Ostrołęki
- Dziennik Ustaw
- Monitor Polski
:: Regulamin Organizacyjny
Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta Ostrołęki został wprowadzony Zarządzeniem Nr 170/15 z dnia 2015-06-18 w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki.
Regulamin Organizacyjny
Urzędu Miasta
Ostrołęki
Regulaminy archiwalne:
- Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta Ostrołęki został wprowadzony Zarządzeniem Nr 77/15 z dnia 2015-04-01 w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki ze zmianą wprowadzoną zarządzeniem: 112/15 z dnia 2015-04-30 ,
- Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta Ostrołęki został wprowadzony Zarządzeniem Nr 299/13 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 25 lipca 2013 r. w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki ze zmianą wprowadzoną zarządzeniem: Zarządzenie Nr 345/14 z dnia 2014-11-14, Zarządzenie Nr 261/14 z dnia 2014-07-14, Zarządzenie Nr 54/14 z dnia 2014-05-04, Zarządzenie Nr 24/14 z dnia 2014-01-30, Zarządzenie Nr 376/13 z dnia 2013-11-06,
- Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta Ostrołęki został wprowadzony Zarządzeniem Nr 127/11 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 17 maja 2011 r. w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki ze zmianą wprowadzoną zarządzeniem: Zarządzenie Nr 313/11 z dnia 2011-10-14, Zarządzenie Nr 30/12 z dnia 2012-01-31, Zarządzenie Nr 60/12 z dnia 2012-02-23, Zarządzenie Nr 67/12 z dnia 2012-03-08, Zarządzenie Nr 84/12 z dnia 2012-03-30, Zarządzenie Nr 207/12 z dnia 2012-07-05, Zarządzenie Nr 337/12 z dnia 2012-10-19, Zarządzenie Nr 4/13 z dnia 2013-01-04, Zarządzenie Nr 41/13 z dnia 2013-01-29, Zarządzenie Nr 92/13 z dnia 2013-03-15, Zarządzenie Nr 206/13 z dnia 2013-06-10
- Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta Ostrołęki został wprowadzony Zarządzeniem Nr 70/09 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 17 marca 2009 r. w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki ze zmianą wprowadzoną zarządzeniem: Zarządzenie Nr 284/09 z dnia 2009-07-28, Zarządzenie Nr 1/10 z dnia 2010-01-05, Zarządzenie Nr 96/10 z dnia 2010-04-30, Zarządzenie Nr 224/10 z dnia 2010-07-26, Zarządzenie Nr 22/11 z dnia 2011-01-31
- Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta Ostrołęki został wprowadzony Zarządzeniem Nr 405/07 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 10 grudnia 2007r. w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki ze zmianą wprowadzoną zarządzeniem: Nr 47/08 z dnia 20 lutego 2008r., Nr 233/08 z dnia 14 lipca 2008r., Nr 274/08 z dnia 27 sierpnia 2008 r.
- Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta Ostrołęki został wprowadzony Zarządzeniem Nr 69/07 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 21 marca 2007r. w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki ze zmianami wprowadzonymi zarządzeniem nr 70/07 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 22 marca 2007r. w sprawie wprowadzenia zmian w regulaminie organizacyjnym Urzędu Miasta Ostrołęki oraz zarządzeniem Nr 74/07 z dnia 28 marca 2007r. w sprawie wprowadzenia zmian w regulaminie organizacyjnym Urzędu Miasta Ostrołęki.
- Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta Ostrołęki wprowadzony Zarządzeniem Nr 211/06 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 7 lipca 2006 r. w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki ze zmianami wprowadzonymi zarządzeniem nr 289/06 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 14 września 2006 r. w sprawie wprowadzenia zmian w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Ostrołęki i zarządzeniem nr 312/06 Prezydenta Miasta Ostrołęki z dnia 6 października 2006 r. w sprawie wprowadzenia zmian w regulaminie organizacyjnym Urzędu Miasta Ostrołęki, zarządzeniem Nr 27/07 z dnia 31 stycznia 2007r. zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki, zarządzeniem Nr 39/07 z dnia 19 lutego 2007r. zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Ostrołęki.
- Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Ostrołęce sporządzony na podstawie Zarządzenia Nr 12/06 z dnia 13 stycznia 2006 r.
- Regulamin Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Ostrołęce sporządzony na podstawie Zarządzenia Nr 264/05 z dnia 20 września 2005 r.
- Tekst jednolity Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Ostrołęce sporządzony na podstawie Zarządzenia Nr 158/2004 Prezydenta Miasta Ostrołęka z dnia 11 czerwca 2004 r. w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Ostrołęce z późniejszymi zmianami: Zarzędzenie Nr 329/04 Prezydenta Miasta Ostrołęka z dnia 2 listopada 2004 r. i Zarządzenia Nr 118/05 z dnia 23 maja 2005 r.
Zobacz również:
- Jak załatwić sprawy w Urzędzie
- Informacja dla osób niesłyszących i głuchoniemych
- Oświadczenia majątkowe
- Podatki lokalne
- Deklaracje podatkowe
- Wykaz ulg, odroczeń, umorzeń
- Wykaz ośrodków szkolenia kierowców oraz stacji kontroli pojazdów
- Pomoc publiczna
- Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
- Organizacje pozarządowe
- Konta bankowe
- Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
- Wybory do Rad Osiedli
- Strategia Oświatowa Miasta Ostrołęki na lata 2014 – 2020
- Strategia Rozwoju Miasta do roku 2020
- Strategia Rozwoju Miasta 2000-2010
- Informacje o ochronie środowiska
- Przejrzysta Polska