Urządzenia do rejestracji i monitorowania obiegu przesyłek i pism - Rejestr korespondencji wychodzącej dla listów zwykłych.
Opis
Rejestr zawiera informacje o korespondencji wychodzącej z Urzędu..
Zasady udostępniania
Informacje z rejestru dostępne są w Wydziale Obsługi Urzędu - za pośrednictwem komórki organizacyjnej wysyłającej korespondencję i tylko osobie do której miała trafić korespondencja wysyłana (Art.23 ustawy z dn. 29.08.1997r.tj. Dz.U. Nr 101 poz. 926 z późn. zm. z 2002r.). Osobami odpowiedzialnymi za prowadzenie rejestru są:
Maria Małkowska
Elżbieta Rogalska
Karolina Trzaska
Agnieszka Posmyk
Opis przygotowany przez:
Dyrektor Wydziału Obsługi Urzędu:
Ewa Sulich
- Jak załatwić sprawy w Urzędzie
- Informacja dla osób niesłyszących i głuchoniemych
- Oświadczenia majątkowe
- Podatki lokalne
- Deklaracje podatkowe
- Wykaz ulg, odroczeń, umorzeń
- Wykaz ośrodków szkolenia kierowców oraz stacji kontroli pojazdów
- Pomoc publiczna
- Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
- Organizacje pozarządowe
- Konta bankowe
- Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
- Wybory do Rad Osiedli
- Strategia Oświatowa Miasta Ostrołęki na lata 2014 – 2020
- Strategia Rozwoju Miasta do roku 2020
- Strategia Rozwoju Miasta 2000-2010
- Informacje o ochronie środowiska
- Przejrzysta Polska